Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

pedofiler.

Postat av probLeM.cFg den 3 Januari 2008, 07:30
15 kommentarer · 79 träffar
Alltså jag rulla in på någon jävla porr sida för ett tag sen och fick någon jävla pop-up med nakna kids på.
Jag kolla vad sidan hette och sökte på google och hitta då 10000000 milj sidor med sånt skit på.
Och såg typ en som blivit blockad av polisen så jag skicka in ett mail till dom med massa länkar och skit men nu iaf så har jag funderat på att börja jaga pedofiler...

Va inte på snyggast chatten inatt och där va det ju en miljon av dom alltså okej om det är en 15 kille som söker en 15 tjej för att cama med eller dylikt men när dom har namn som typ pappa43 och söker 15 åriga brudar i nån stad då blir man ju fan förbannad alltså!
Har ni någonsin fått den tanken? Och tycker ni det är rätt om det fanns någon som jaga pedofiler sen typ misshandla dom och slå sönder deras datorer eller typ bilar eller nått?

Jag bjuder på stavfel och svenksan kanske inte heller är den bästa.

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..