Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Otur

Postat av Peche den 24 Augusti 2004, 19:15
50 kommentarer · 214 träffar
Ja, allt började i fredags då min cyckel blir stulen, låst och allt ja

Idag efter idrotten i skolan så hade jag glömt att jag hade plånboken med mig, mohända klumpigt men efteråt så var den naturligtvis borta, 300 kr kanske inte är så mkt men ändå tråkigt ovh förnedrande...blir naturligtvis sur och börjar överväga att skita i min fotbollsträning och sitta och sura vid datorn

Väljer trots allt att gå på träningen i hopp om att kunna bli på bättre humör. Träningen går utmärkt ändå tills en person som heter jakob ska skjuta ett skott, men riktar det fel och istället för att rikta det mot mål så riktar han det mot mig, skottet e riktigt hårt och jag använder mig av händerna av reflex.

Nu böjer sig hela handen och jag går av planen, tror dock att det bara är en stukning och fortsätter spela.

Efter träningen så märker jag att jag inte kan röra handen och på vägen hem inser jag att handen antagligrn är bruten, då jag har hört att folk har gått med brutna händer i en vecka och liknande och att det inte gör så ont som man tror.

Sitter nu här hemma och väntar på att mamma ska komma hem och eventuellt köra mig till sjukhuset.

Men nu till er: Vilken är den värsta oturen som har hänt er? Vore liksom kul att veta om det är vanligt att ha sån här otur.

P.S Skriver endast med vänster så d går inte för snabbt precis

/Simon
Föregående tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..