Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

knarkare.

Postat av ormbunkeN den 2 Januari 2008, 16:00
25 kommentarer · 170 träffar
Jag skulle gå till en polare igår, när någonting väldigt skumt hände.

Det var den första dagen på året och det skulle firas med bärs och grogg hos min polare. Som ni kanske läste häromdagen så blev jag av med all alkohol jag hade, så jag hade inköpt mig en dunk av en annan polare.

På vägen till min polare så måste man gå igenom en park och ett ställe som kallas "gamla stan" och i "gamla stan" så bor alla knarkare och alkolister i byn. När jag var i parken så tänkte jag att jag kunna prova min nya pipa jag köpt, jag packade pipa med det nyinköpta tobaken (Caravelle) och gick iväg.

Det var beundransvärt va gott de kunna vara att röka pipa en snöig januaridag. Jag tänkte ja kunna röka klart pipan istället för att släcka den och tömma ut den fina tobaken, så när jag kom till "gamla stan".

I "gamla stan" stod det där ett gäng män. Jag gick förbi dom lite tyst och snabbt. När en man skrek att jag skulle stanna upp, vilket jag gjorde. Männen gick emot mig och frågade vad jag hade i pipan, - Tobak, sa jag. Självklart så trodde de inte mig eftersom jag var ju i "gamla stan". En utav dom började knuffa på mig, jag knuffade ju självklart tillbaka, då vände de tillbaka.

Det gick kanske 1 minut tills de ropade på mig igen och kom emot mig. - Vad äre nurå? Frågade jag. - Vad har du i kassen där? fick jag till svar. - Lite grejer bara svarade jag lite stöddigt, då flög två utav männen på mig och höll fast mig mot marken så den tredje kunna kolla vad jag hade i kassen (hade ju min dunk med sprit där i).

- Jaha, vad äre i denna? Sprit ? sa mannen.
- Ja, sa jag.

Då gick det några sekunder innan mannen skenade iväg med dunken, nu jävlar tänkte jag och försöka resa mig upp vilket inte gick. Männen som höll fast mig skrattade bara, släppte mig och gick därifrån. Så jag plockade upp min pipa, tände den på nytt och gick ledsamt vidare mot min polare, jag hade nyss blivit av med 5 liter sprit. Kändes inte ett dugg bra.

Så nu undrar jag FB vad ska göras ?.
Min polare som är dummare än en " Napoleon Dynamite "
föreslog att vi skulle gå till polisen. Men det kan man ju inte göra eftersom det är olagligt med hembränning. Så, ska jag strunta i allt, sluta gå igenom där eller ska jag och min polare åka dit och dänga skiten ur dom så dom aldrig mer jävlas med oss ?-

för att skapa diskussion: Röker ni pipa?. Har ni gjort det nångång ?

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..