Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Illamående av fula personer?

Postat av Låst Konto 49333 den 31 December 2007, 13:11
42 kommentarer · 508 träffar
Hejsan för en tid sedan vart jag magsjuk och sedan dess har jag fått lite svaga punkter för ett par saker, tex fula personer JA när jag ser fula personer får jag faktist kvällningar och mår grovt illa jag har spytt ett par gånger också när jag bara gått på stan och kollat på folk.

Innan min magsjuka så klarade jag fint fint att titta på fula personer utan att må dåligt. Jag känner mig rätt så taskig också för de fattar ju när jag kollar på dom och spyr.. :(

Jag undrar är det normalt? Alltså alla fula ser såhär extremt vita och mjölkiga ut för mig :(.. mår fett illa av bara tankarna är det någon som har haft samma problem? Och fått de fixat ? JAg behöver verkligen lite tips på hjälp hur ja ska få bort dessa tankar om mjölkmänniskor och fula personer vill inte gå och diskriminera folk längre pga deras utseende

Snälla hjälp mig :()!!!!
Föregående tråd
Nästa tråd

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..