Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dumma kvinnor och deras citat!

Postat av magicawinjkElOL den 30 December 2007, 23:32
183 kommentarer · 345 träffar
Jo, det var såhär att hörom kvällen så satt jag och mina bröder (vi är ett par stycken) och diskuterade hur dumma endel tjejer är. Under tiden vi pratade så hade vi så jääävlakul efter som dessa tjejer kläcker dom mest osannolika kommentarer, här är några:

-Vad ska du göra efter att du har pluggat klart då?

-Asså jag vet inte riktigt, men jag tror jag ska plugga vidare och jag tycker ju att mode o kläder är väldigt roligt. Så jag har funderat på att åka till milano eftersom där är ju liksom det stort

-Men språket o de då? dom pratar ju inte direkt engelska så jättebra där nere?

-Nej men de var ju typ bara därför som jag började läsa spanska

En gång var jag och en tjej ute o gick på kvällen och månen synns väldigt klart då hon säger:

-Azzå, jag tycker det är så himla fantastiskt att man kan se till andra sidan jorden härifrån!?

Spelade Trivial pursiut med samma tjej då hon får frågan:

"Vem byggde upp det romerska imperiet?"

-Azzå sånt där är jag jätte dålig på, men det är väll typ Ceasar eller någon av dom dära asagudarna

Berättade för en annan tjej att en kompis ska åka till Irland och plugga, då hon säger:

-Pratar dom inte typ franska där?

En tjejkompis frågar sin syster dagen innan lucia:

-Vad blir det imorgon då?

-Nej jag vet inte, vi ska typ först ha lucia på skolan sen ska vi lussa på Ikea på deras personalfest eller något

-IKEA!?

-ja vadårå?

-Ja det jobbar ju rätt många där?

-VA!? vi trodde de bara var typ 20 stycken (sten seriöst)

Dom tjejer som tänker delta i tråden, skippa kommentarer som "män är också dumma" tänk på att jag inte menar alla tjejer det finns många tjejer som är smartare än till och med mig! ;)

POSTA ERA!!!!!

183 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 183 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..