En gång slagskämpe alltid slagskämpe
Jag skriver denna tråd för att aktualisera fenomenet att man får bära med sig en stämpel livet ut. JAg var jävligt vild tidigare i mitt liv, jag var ett rötägg, en huligan och allt du kan tänka dig. Jag slog folk på käften och blev slagen på käften etc etc. Nu har jag dock lämnat allt det där bakom mig, ändå så hinner mitt förflutna alltid iofatt mig. Jag kan knappot gå på stan utan att antingen snuten tar in mig eller att någon ska kaxa (oftast kaxning , men ibland snutstationen).
Jag blir så jävla lledsen att jag hela tiden måste hålla mitt fort i vått och tort och representera. Varför kan man inte få lämna saker bakom sig? Varför ska jag behöva slåss pga att jag slagits så jävla mycket tidigare? Ok det kan vara skojjigt att bråka men inte så ofta och inte kul att åka in till polisen för att man förstört nån kille.
För att skapa diskussion, har erat förflutna hunnit ifatt er på sammam sätt som det gjort för mig, diskutera!
GTA är riktigt krävande, jag har intel core 2 duo 3.16 ghz och ett moderkort med betydligt mer prestanda än ditt (skulle jag tro efter valet av processor) och jag måste köra med väldigt låga inställningar för att ens få GTA att flyta på någorlunda...
Kör på en E8500 > och öka spänningen lite. Kommer duga bra och kostar inte mycket.
när jag vet att kompisar som har bra mycket sämre dator än mig kan klara spela gta4
det är något fel ! eftersom att ljudet i loading screen hackar
och när man kommer in så hackar det hela tiden
det ska gå att spela visst att det små laggar men det går inte över huvud taget .......
så nej jag har mer, snabbare minnen bättre procce och antagligen bättre grafik.