Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En gång slagskämpe alltid slagskämpe

Postat av Litsor_Skilsor den 30 December 2007, 14:24
39 kommentarer · 129 träffar
Jag skriver denna tråd för att aktualisera fenomenet att man får bära med sig en stämpel livet ut. JAg var jävligt vild tidigare i mitt liv, jag var ett rötägg, en huligan och allt du kan tänka dig. Jag slog folk på käften och blev slagen på käften etc etc. Nu har jag dock lämnat allt det där bakom mig, ändå så hinner mitt förflutna alltid iofatt mig. Jag kan knappot gå på stan utan att antingen snuten tar in mig eller att någon ska kaxa (oftast kaxning , men ibland snutstationen).

Jag blir så jävla lledsen att jag hela tiden måste hålla mitt fort i vått och tort och representera. Varför kan man inte få lämna saker bakom sig? Varför ska jag behöva slåss pga att jag slagits så jävla mycket tidigare? Ok det kan vara skojjigt att bråka men inte så ofta och inte kul att åka in till polisen för att man förstört nån kille.

För att skapa diskussion, har erat förflutna hunnit ifatt er på sammam sätt som det gjort för mig, diskutera!
Föregående tråd
Nästa tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar