Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag får inte köpa ps3.

Postat av ☺▬♥ den 30 December 2007, 12:57
152 kommentarer · 102 träffar
Hej. Det är såhär att i julklapp fick jag 6 tusen kroner att handla för. Jag visste direkt vad jag ville göra med mina pengar, köpa playstation 3. Jag går och frågar mamma och pappa om jag får det. De säger nej, då frågar jag varför ?, det är ju mina pengar jag får väl göra vad jag vill med mina pengar osv. Då säger de, ja det är dina pengar men det är vi som bestämmer över dem osv, då svarar jag direkt då kan väl ni ta dom då eftersom det är era ?, då sa de , ja men det är väl bra att du har. Nu är det så att jag hade 4 tusen innan jul så nu har jag alltså 10 tusen. Och ett playstation kostar 5 tusen ungefär. Då har jag liksom hälften kvar, det är ju inte så farligt. Vad ska jag göra med 5 tusen om jag inte får köpa nånting liksom. Så nu frågar jag er fragbite, ska jag tjata tills jag får det eller sluta att tänka tanken? Om jag fick välja själv skulle jag tjata ofc, men jag gör denna tråd för att få reda på hur ni skulle agera. Dumma kommentarer undanbes.
Föregående tråd
Nästa tråd

152 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 152 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..