Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hatar butiksbiträden!

Postat av Koettfaers den 29 December 2007, 15:05
25 kommentarer · 144 träffar
kom just hem från stan. hade varit inne å kollat skjortor. en av butikerna som jag besökte var gucci. när jag väl kom in, insåg jag hur förjävliga deras personal är. först frågade jag om de kunde visa vart skjortorna fanns, då fick jag ett rappt svar: "jag har en annan kund att serva". men hon gick istället in i personalrummet. så jag började själv att leta, medan jag gör det så kommer det fram en snorkig jävel å frågar; "ska du ha något eller fönstershoppar du bara?". detta gjorde mig förbannad för jag tycker att alla kunder ska bemötas på lika sätt, även om man inte har en hund nedtryckt i en väska. i alla fall blev jag så förbannad så jag frågade lite fräckt: "hur kommer det sig att ni är så jävla oförskämda och stroppiga när ni ändå inte är något? ni är ju bara vanlig jävla personal, ni har fan varken utbildning eller hög lön så jag tycker ni borde bemöta era kunder på ett bättre sätt!". givetvis blev jag utledd av vakten, men precis utanför dörren sa han knappt hörbart, bra sagt.

och med det undrar jag om ni någonsin har blivit illa bemött av personalen i någon butik?

En ros till #16 för sin vackra och kloka kommentar. –
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..