Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En Pinsam Händelse...

Postat av GZ|Pontus den 28 December 2007, 14:51
115 kommentarer · 47 träffar
RÅkADE LÄGGA DEN I WOW TOPIC SRYSRYSRYSRY

Hejsan fb. idag på morgonen så skulle jag och min pappa åka till icamaxi och handla. Det var en levande mardröm. Jag känner för att dela med mig av denna händelsen:

10:30. Jag går upp och Duschar och gör iordning mig med vax i håret, parfym m.m.sen sätter jag på datorn. Jag orkar inte äta direkt när jag vaknar, jag brukar göra det lite senare. efter ca en halvtimme's Msn chattande börjar magen att kurra. jag spinger ner till köket och skär upp lite köttbullar som jag lägger på en STOR hönekaka. MUMS! när jag ätit mig igenom den, ca kl 11:30, så gick jag tillbaks till datorn

12:00. Min pappa säger att vi ska handla. jag sitter mitt i en pracc och blir lite arg. pappa säger då att om jag hänger med så får jag en godispåse på 3 Kg. passar bra till ikväll och säger nått i stil med att jag ska ut och springa i nån timme till grabbarna i venten. Pappa har redan tagit på sig och står i hallen och väntar med bilnycklarna i handen. skynda, säger han

12:15. Vi är på ica. än så länge känns det rätt okej men min pappa har en tendens att vara ganska pinsam i sånnahär situationer. men ändå, det känns lugnt. Vi tar en korg och en sån beep-o-mat som min pappa kallar det, En liten maskin som man registrerar varorna på. Vi går till första stationen: Grönsakerna och frukten. pappa säger att jag ska hämta äpplen. jag går bort till korgen där dom ligger och brevid mig står en blond, snygg tjej. Eftersom att jag är singel så sa jag:

- Hejsan, och log lite.

- Hej, sa hon och granskade mig lite genom att titta på mig uppifrån och ner.

- Blev du också hittvingad? sa jag och flinade lite.

Innan hon hinner svara kommer min pappa fram:

- HAHAHA mittnamn titta!

så står han där med sina jeans och har lagt en gurka mellan benen. det är inte så att han viskar fram det utan säkert 20 pers tittar på oss. tjejen börjar fnissa och springer iväg. jag är ju somsagt ganska van vid pinsamma situationer så jag tar det ganska lugnt. Efter att vi är klara vid den stationen går vi till kryddor och sånt hyllan :)

även där står en brunett som såg rätt bra ut.

jag kör samma sak

- hejsan blev du också hittvingad? och smålog lite

- Ja, faktiskt sa hon och log tillbaks.

När jag sen skulle lägga in min andra stöt och säga en komplimang hoppar min pappa fram igen...:

han har hämtat en tub senap och en burk ketchup och så börjar han: NEJ TUBE E BEST, säger han samtidigt som han skakar på senabstuben

NEJ BURK E MYCKET BÄTTRE, skriker han samtidigt som skakar på ketchup's burken.

sen för han ihop dom som att dom slåss.

- Känner du honom? viskar brunetten

Jag tänker i nån sekund sen säger jag:

- Nej...

Jag och brunetten traskar vidare och eftersom jag inte visste vad hon hette så frågade jag. Jessica svarade hon. Jessica är ett fint namn tycker jag, säger jag till henne. hon log och sa:

- Oj, min mamma står i kassan. jag måste gå. hon gick närmare mig och la en lapp i min ficka. jag vände och gick. efter c.a 1 minut så tog jag upp den och det var hennes nummer på den. yessssss sa ja och visade den till pappa.

- Vad e dehär för skit? svara han, samtidigt som han gick till en papperskorg och slängde den. varför? jag har ingen aning... men när jag tog upp den så kom det en tank och sa

- Nemen du ska vell inte leta efter mat där? här får du en tjuga.

tack svarade jag och sprang som fan till pappa som stog i kassan. jag såg att kassören såg någolunda bra ut så jag tänkte att jag hade en sista chans att få ett nummer.

jag körde samma Hejsan, fast jag struntade i "blev du hittvingad" för hon jobbade ju där...

men iallafall när hon log mot mig så sa pappa:

FAN va d stinker här, har ni fis-o-rap tävling eller?

Då fick jag nog. jag tog pappas bilnycklar och sprang mot bilen och åkte hem. det är bara nån kilometer hem så det tog inte så lång tid.

Hemma: 14:00

När jag kom hem tittade mamma på mig undrande.

- Vad? sa jag.

- Vär är pappa?

- ööh.. jag vet inte. sa jag för jag visste inte vad jag skulle säga. sen sprang jag upp till mitt rum.

14:25.

Ytterdörren öppnas. Pappa är hemma.

det första han gör är att skrika:

- VAFAN mittnamn ÄR DU DUM I HUVET? VET DU HUR JOBBIGT DET ÄR FÖR EN 50-ÅRIG MAN ATT GÅ!?

jag orkade inte bry mig utan spelade lite cs för att trösta mig för dom 3 tjejerna jag förlorat.

sen tänkte jag att jag ju kan dela med mig av historien så jag gjorde tråden.

Hoppas att ni hade en trevlig lässtund

Peace

/Ichi

115 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 115 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..