Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur ska jag tolka henne?

Postat av K7 den 27 December 2007, 12:12
4 kommentarer · 29 träffar
Tjo FB.

Det hela började för två år sedan då jag började ta kontakt med en tjej som jag inte direkt kände på msn. Vi bodde i samma stad och jag försökte mest få lite kontakt (tyckte hon var grymt söt :) ). Hur som helst, fick inte så mycket kontakt, därför att hon knappt aldrig är inne på msn. Sedan började vi på samma gymnasie och t.o.m. i samma klass. Kan säga att hon är extremt blyg av sig, men hon började ta en del kontakt med mig etc, vilket jag inte tänkte på förrens nästa termin. DÅ började jag gilla henne och det är nästan ett år sedan dess =/ Hon har inte träffat några killar under denna tiden och jag var 99 på att hon gillade mig och det trodde många kompisar också. Nu precis innan jul fick jag en chans att prata med henne ostört och då sa jag helt enkelt till henne att jag gillade henne och att jag hade fått för mig att hon gillade mig ibland, samt att jag inte visste hur jag skulle bete mig mot henne, då det har blivit lite spänd och stel stämning mellan oss. Hon sa att hon inte gillade någon direkt och att jag bara skulle vara mig själv. Några kompisar sa att jag kunde tolka det på två sätt. Hon svarade inte "Nej, jag gillar dig bara som vän" utan som jag skrev. Kära FB, vad tror/tycker ni? :)

Tack på förhand.

Edit;

Vad jag menade var att jag inte fattar om hon har sagt "NEJ" till mig, fast på ett lite trevligare sätt.
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..