Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

apelsajn - bäst julklapp > turen

Postat av apElsAjNACESJDA den 26 December 2007, 02:02
84 kommentarer · 119 träffar
Hej, apelsajn här! (shit, det är apelsajn.. nu måste jag reporta tråden)

Jag tänkte berätta lite om min julafton, och nej! Det är ingen vanlig julafton det här för mig! Det är en otrolig julafton som jag inte tror någon utav er har haft eller kommer uppleva.

Morgonen började lite halvdant med att gå upp tidigt (13.00). Men men, det var ju julafton så vad gör man inte. Jag gick ner och smällde rättare sagt i mig 3 knäckebröd mackor med julskinka och senap på *mums*.

Sedan frågade jag mamma om jag fick öppna ett morgon paket innan gästerna kommer. YES! Det fick jag. Jag tar det största paketet och sliter ivrigt upp papperet. Men i låg bara massa tidningspapper. Jag gräver runt och finner ett kuvert med några lotter i.

Jag suckar lite halvt och går tillbaks till köket och skrapar.

- WOAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!! MAMMA, PAPPA KOM!!!!

Jag hade vunnit 500.000kr! Jag blev så överväldigad att jag sprang upp på mitt rum och spamma alla på msn "HAR VUNNIT 500.000KR OMFG! :D:D:D:D"

Det var bland de bästa stunderna i mitt liv.

Senare mot kvällen öppnar jag och mina släktingar rästen av paketen. Och vad fan tror ni inte farfar vinner på sin lott?

20.000kr!

Det var helt sjukt, en sjuk kväll helt enkelt.

FYFAN säger jag bara.

hur var er julafton? Hände det något ovanligt med den? Berätta lite. Det kan vara trevligt att höra. Posta gärna bilder osv om ni har.

/ apel$ajn :)
Föregående tråd
Nästa tråd

84 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 84 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..