1
Jag vet inte vad jag är. hjälp
Postat av goonertid den 25 December 2007, 16:29
69 kommentarer · 276 träffar
Hallå!
Jag är en 15 årig kille och jag behöver er hjälp nu Fragbite!
Det är så att jag inte vet vad jag är, homosexuell eller hetrosexuell. Jag tycker om både flickor och pojkar jätte mycket, men jag blir inte attradherad av tjejernas bröst och det, och jag har aldrig tänkt mig tanken att ha samlag med dom heller.
När jag är med min killkompis Martin så blir jag alldeles varm i kropeen. Han är den "snygga", han får alla tjejer, och varje gång jag är med honom så pratar han bara om tjejer och att han har tagit på tuttar dagen före. Jag brukar säga ifrån när han pratar om sånt och då blir han sur och säger att jag är bög.
Varje gång han säger att jag är bög känns det i kroppen.
Den skolan jag går på är typ emot bögar och man kan inte lita på nån. Eller jag kan juh lita på min kompis Martin, men jag är rädd att säga att jag är bög till honom. För tänk om han skulle dissa mig för det. Vi har trots allt varit kompis sedan dagis..
Så nu, Tycker ni jag är bög? Och ska jag berätta för någon att jag är det?
Jag har inte berättat för mina föräldrar än..
Råkade lägga denna i fel kategroi(stavning). Ja det är i irl inte i wow
Tack för allt, och jag bjuder på felstavningar.
Jag är en 15 årig kille och jag behöver er hjälp nu Fragbite!
Det är så att jag inte vet vad jag är, homosexuell eller hetrosexuell. Jag tycker om både flickor och pojkar jätte mycket, men jag blir inte attradherad av tjejernas bröst och det, och jag har aldrig tänkt mig tanken att ha samlag med dom heller.
När jag är med min killkompis Martin så blir jag alldeles varm i kropeen. Han är den "snygga", han får alla tjejer, och varje gång jag är med honom så pratar han bara om tjejer och att han har tagit på tuttar dagen före. Jag brukar säga ifrån när han pratar om sånt och då blir han sur och säger att jag är bög.
Varje gång han säger att jag är bög känns det i kroppen.
Den skolan jag går på är typ emot bögar och man kan inte lita på nån. Eller jag kan juh lita på min kompis Martin, men jag är rädd att säga att jag är bög till honom. För tänk om han skulle dissa mig för det. Vi har trots allt varit kompis sedan dagis..
Så nu, Tycker ni jag är bög? Och ska jag berätta för någon att jag är det?
Jag har inte berättat för mina föräldrar än..
Råkade lägga denna i fel kategroi(stavning). Ja det är i irl inte i wow
Tack för allt, och jag bjuder på felstavningar.
Har du samma problem som mig?
187 personer har röstat