1
Plz hjälp med musen!
Postat av simmzooka den 21 Augusti 2004, 23:35
19 kommentarer · 179 träffar
Jag har en mx510 och när jag sprayar med vapen så slutar den skjuta av sig själv efter kanske 10 skott även fast jag inte släpper knappen. Alltså jag håller in knappen och den skjuter typ 1 skott sen vänta 2 sek sen 3 skott och jag håller in knappen hela tiden!. Ibland slutar den inte skjuta alls men hursomhelst de är väldigt jobbigt att när man t.ex kommer bakom 2st o ska spraya så stannar sprayen efter 5 skott o dom vänder sig om och skjuter en!!! Så jävulst irriterande. Nån som har samma problem eller? Kan det vara musen eller är det nån inställning som gått åt helvete. plz hjälp
*EDIT* Det är inte configen, virus eller spyware ingen som har nåt bra tips!?
Det är bara mouse1 som hakar sig.. en sak till som är värt att nämna är att knappen verkar hakar sig nästan bara om jag sprayar mot en motståndare och nästan aldrig om jag bara sprayar i väggen eller drar ett streck i paint. Det är bara i cs som den håller på så här och inte i windows..
Det är bara mouse1 knappen alltså vänstra knappen på musen som jävlas.. ser inga skadot på den på utsidan iaf.. men kan det inte ha nåt att göra med nåt i datorn då?
*EDIT* Det är inte configen, virus eller spyware ingen som har nåt bra tips!?
Det är bara mouse1 som hakar sig.. en sak till som är värt att nämna är att knappen verkar hakar sig nästan bara om jag sprayar mot en motståndare och nästan aldrig om jag bara sprayar i väggen eller drar ett streck i paint. Det är bara i cs som den håller på så här och inte i windows..
Det är bara mouse1 knappen alltså vänstra knappen på musen som jävlas.. ser inga skadot på den på utsidan iaf.. men kan det inte ha nåt att göra med nåt i datorn då?