Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

2 olika problem. ang. HDD och bränning

Postat av pixxx_ den 23 December 2007, 11:36
4 kommentarer · 97 träffar
Hej kära fragbitare! Jag behöver hjälp med 2 olika problem.

1. Jag har köpt en extern hårddisk med namnet "lacie ethern Network hard drive. 320 gig", det är tydligen en sån som man kan lägga ut i nätverket och flera datorer kan ta del av den. Men nu är det så att jag bara vill plugga in den i datorn och föra över lite filmer,musik,bilder osv... Men jag får inte till den, jag har laddat ner drivrutiner och det blev slutfört. Men jag ser den inte som en HDD i "den här datorn" för den ska väl synas där, eller fungerar den bara om man lägger ut den i nätverket ? Hur kan jag fixa detta? Vore väldigt tacksam med lite snabb support.

2. Min brännare bränner så otroligt sakta! Jag har brännare och cdläsare i en och samma läsare, modell : _NEC DVD_RW ND-3520A. kan det stämma?

Är det läsaren som är slö eller använder jag fel program? Jag använder nero 7 ultra edition och bränner med "DVD meny" inkluderat. En 4 GB film tar runt 4-6 timmar att bränna och jag är väldigt less!

Förresten, hur får jag in text på en film jag ska bränna?

seriösa svar! ! ! !

MVH

God Jul & Gott nytt år!

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..