Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trissvinst, IGEN!

Postat av POCKETESS1 den 22 December 2007, 20:09
66 kommentarer · 313 träffar
HEJ fbare!! :D

Jag gjorde en tråd i onsdags, när jag vann 200000 kr på triss. De tog dock bort den tråden för att de trodde att det var myt och inga bildbevis...

Nu har det hänt IGEN, att var vann på triss, HELT SJUUUKT! och denna gången har jag bildbevis!!

Tidigare idag, så gick jag till torget för att handla en julgran med min mamma, då passade jag på att köpa en dubbeltriss (som jag hade tänkt köpa till min mormor). Men jag ville ha lotten själv istället bestämde jag mig för när jag hade köpt den, tänkte köpa en blomkruka eller nåt till henne istället.

Ivriga jag ställde mig där man spelar på stryktipset och hästarna och tog fram en krona och skrapade lotten fort. När jag hade skrapat den så kollade jag, då trodde jag först att det var en nitlott. Men då kom jag på att det var ju en dubbellott, man ska alltså lägga ihop från båda lotterna, och då såg jag...

att jag hade vunnit 100000 kr!!!

Jag bara skrek av glädje(JAAAAAAA!!!) och alla bara kollade på mig, min mamma frågade vad det var med mig, så sa jag "JAG VANN 100000 KR!!! :D"

Hon trodde inte det var sant först, hon höll nästan på att svimma när jag visade lotten!

Är hur glad som helst!! :D:D Finner inga ord nästan, tror fan inte att det är sant!!

Här är bildbeviset:

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/-IMG_0895.jpg

Vad tycker ni jag ska göra med pengarna? :S :D Köpa ännu fler lotter? Skänka bort lite till afrika? Spara?

Har ni vunnit stora pengar nån gång på nån lott eller poker etc?

Är det värt att köpa aktier?? Är 18 år så jag får det

Vet inte om det är värt att köpa en begagnad bil, har inte körkort än, men får se till att ta det.

Kan ni inte hålla er till frågorna jag har ställt?
Föregående tråd
Nästa tråd

66 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 66 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..