1
POWERKING-Vilken Smak?
Postat av HaxpeN♥Fragbite den 22 December 2007, 19:49
24 kommentarer · 713 träffar
Tjeenaah Fragbite tänkte göra en "undersökning" om vilken
powerking Ni på Fragbite gillar mest
(vet att inte ALLA gillar powerking) ni kan ge av en "Åsikt" varför ni tycker att just DEN
smaken är godast.
Vilken smak:
Orginal : ligger 1a på min lista Orginalet är Alltid godast enligt mig.
CranBerry- Ligger 3:a på min lista eftersom den är god men smakar litte Weird(stavning).
WhiteCola-God ligger 2:a på min lista som sagt Försmaken är god men eftersmaken smakar den som Gammal "Ica's-cola" Avslagen och varit i micron i 2 ½ vecka.
Light A.ka Sockerfri - Ligger sist på min Lista tycker att den var helt onödig att göra om man inte vill bli "fet" av läsk så slutar man dricka läsk.(än om man vill vara "hälsosam".
Tacksam för "Röster" & SVAR //HaxpeN
P.s jag bjuder på stavfel =)
powerking Ni på Fragbite gillar mest
(vet att inte ALLA gillar powerking) ni kan ge av en "Åsikt" varför ni tycker att just DEN
smaken är godast.
Vilken smak:
Orginal : ligger 1a på min lista Orginalet är Alltid godast enligt mig.
CranBerry- Ligger 3:a på min lista eftersom den är god men smakar litte Weird(stavning).
WhiteCola-God ligger 2:a på min lista som sagt Försmaken är god men eftersmaken smakar den som Gammal "Ica's-cola" Avslagen och varit i micron i 2 ½ vecka.
Light A.ka Sockerfri - Ligger sist på min Lista tycker att den var helt onödig att göra om man inte vill bli "fet" av läsk så slutar man dricka läsk.(än om man vill vara "hälsosam".
Tacksam för "Röster" & SVAR //HaxpeN
P.s jag bjuder på stavfel =)
Vilken? C:
120 personer har röstat