Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har hittat min drömtjej

Postat av POCKETESS1 den 21 December 2007, 21:33
126 kommentarer · 500 träffar
Hej goa fragbitare!

Jo det är såhär att jag har hittat en tjej, men jag har lite problem och skulle behöva lite råd och tips från er, ska berätta lite.

Det går en väldigt söt tjej i min parallelklass, jag har spanat in henne ett bra tag men aldrig riktigt våga gå fram och snacka med henne för jag har varit orolig att hon inte ska va singel, för hon är ju så himla fin. Men idag så tog jag steget och vågade.

Jag gick fram till henne när hon satt i trappan och började prata med henne, sa att jag hade spanat in henne ett tag och att jag var intresserad av henne, frågade ifall hon var singel också och till min stora förvåning var hon det, mycket glädjande besked. Hon sa att hon hade spanat in mig också och att hon tyckte att jag var söt, kände hur röd i ansiktet jag blev när hon sa det.

Hon har svart hår (min favoritfärg på tjejer), rätt blek, svart ögonskugga, lite svart under/runt ögonen (ser hot ut) fin pussmun med rött läppstift, ca 170 cm lång och svarta kläder och ett par svarta vinterkängor.

Alla dessa saker går in på mina kriterier på hur min drömtjej ska vara (till utseendet iaf), har ju inte lärt känna henne så bra än! Smälter bara jag ser henne, mitt hjärta pumpar mycket snabbare än vanligt! Tror nästan att jag redan är kär i henne.

Men nu till saken...

När hon drog upp ärmarna på tröjan, så såg jag att hon hade sår på armen typ, såg ut som klösmärken från en katt eller nåt, som streck typ eller vad man ska säga. Och jag blev lite chockad, undrade vad det kunde vara, vågade inte direkt fråga vad som hade hänt.

Hon frågade sen ifall vi skulle hitta på något, för jag skulle inte heller göra nåt speciellt idag. Men jag tvekade lite när jag såg det, jag sa "Just det, kom på att jag skulle vara hos min mormor idag", för jag blev ju lite rädd efter det jag hade sett. Då sa hon okej det är lugnt. Men hon frågade ifall vi skulle hitta på något imon, då sa jag "Visst gärna", så bytte vi telefonnummer med varandra och sa att vi skulle höras av och komma fram vad vi skulle göra.

Vad tycker ni jag ska göra? Vill ju gärna träffa henne, men jag blev ju lite rädd som sagt. Jag tycker verkligen om henne och är intresserad av henne, hur söt och fin som helst. Ska jag ta chansen? =)

BTW för er som säger emo, jag hatar emos också, men hon är inte det det vet jag, så det är chill. know that
Föregående tråd
Nästa tråd

126 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 126 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..