1
internetuppkoppling
Postat av siiidR den 21 December 2007, 21:25
5 kommentarer · 33 träffar
Tjena, det är så att när jag bytte från trådlöst nätverk till icketrådlöst nätverk så har det uppstått ett problem. När jag försöker gå in på en server (i cs) så kommer jag in på den, om jag sedan vill gå in på en annan server så funkar inte det. Det blir så kallat "connection lost". Man kan gå tillbaka till den andra servern man var inne på först men inte på en ny. Det fortsätter så tills man startar om datorn.
Detta är även likadant om man går in på youtube och kollar på en film man kan kolla på en film sen om man vill se på en annan funkar det inte.
Det blir bara så här i cs och i youtube. Snälla hjälp mig vad är det för fel.
EDIT: Kan även lägga till att på den "andra" datorn vi har så är det inga problem alls med det hära utan det är bara på den datorn jag sitter vid just nu.
Detta är även likadant om man går in på youtube och kollar på en film man kan kolla på en film sen om man vill se på en annan funkar det inte.
Det blir bara så här i cs och i youtube. Snälla hjälp mig vad är det för fel.
EDIT: Kan även lägga till att på den "andra" datorn vi har så är det inga problem alls med det hära utan det är bara på den datorn jag sitter vid just nu.