Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Det sjukaste jag sett, vart är vi på väg

Postat av Koettfaers den 18 December 2007, 17:27
55 kommentarer · 162 träffar
Hej, har varit inne på internet, såg en konstig rubrik och gjorde det försmäktande misstaget att läsa hela texten. Det hela handlade om en texasbo som av någon konstig anledning valde att bli påsatt av en häst, det hela slutande med tragisk utgång. Vid penetreringen gick den så långt upp att mannen ifråga skadades så svårt invärtes att han sedan avled. Av tydliga skäl bör filmen inte länkas, dels av hänsyn till fragbites regler såväl som till anhöriga av den avlidne mannen.

Vid lite efterforskning hittade jag fler av dessa rent ut sagt vidriga filmer, däribland "2 Girls 1 Cup" som handlar om två kvinnor som korpulerar med exkrement (feces). Därefter hittade jag en film som kallades "BME Pain Olympics" som handlar om personer som gör de mest vämjeliga sattygen till sig själva.

Så för att skapa diskussion: vart är samhället på väg egentligen när sådant händer? På 50-talet ansågs det sjukt att visa nakna kroppar på film och nu, år 2007 sextio år senare så har vår gräns för vad som är sjukt skjutits fram ännu mer.

Min egna åsikt är delvis splittrad, vi har alla rätt att yttra oss, att formulera oss på vad sätt vi finner rätt. På samma satt har vi rätt att publicera det vi finner lämpligt, med vissa undantag. Med borde man inte införa något sorts gräns för vad som kan visas på internet?

*EDIT*: Efter lite research har jag hittat något än mer störande, tidelag är inte förbjudet i vissa stater i USA.

Ordet är ert....
Föregående tråd

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..