Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skolan

Postat av XtoN den 18 December 2007, 15:39
17 kommentarer · 134 träffar
Hej, något extremt pinsamt hände i dag i skolan. Allt började med att jag gick upp på morgonen käkade frukost, borstade tänderna. Frukosten var extremt äcklig just denna dag vet ej vf men jag måde jävlit dåligt när jag stack till skolan. Sedan stack jag till vår första lektion som var elevens val, gick in satt mig ner och som vanligt läste vår lärare en bok för oss. Handlar ju lite om art för vi just har det i elevens val. Sedan så märker jag att min mage spänner till och jag mår då extremt dåligt. Sedan kommer ett kurrande ljud från magen helt utan anledning som hördes. Kunde ju ha berot på frukosten , riktigt skumt alltså. Och det kändes verkligen pinsamt eftersom det vart helt tyst i salen samt. Riktigt pinsamt för mig tycker jag ial, liksom man fick en helt skum och pirrig känsla i sig. För att skappa en diskution av detta frågar jag er om något liknande eller något pinsamt har hänt er i skolan?
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..