Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nu har det gått för långt!

Postat av fettosvarting den 18 December 2007, 15:11
72 kommentarer · 92 träffar
Hej, alla fragbitare!
Det finns en emo i min klass, hon är en tjej btw.
Hon lyssnar på musik så som, My Chemical Romance, Tokio Hotel, Marilyn Manson och mer.
Iallafall, hon har alltid skrytit om att hon har varit på en massa jävla emo konserter m.m
Hon har typ alltid haft ett problem med mig, hon ska alltid vara så uppkäftig..

Och idag, i skolan när jag skojade med min polare och sa "I need you for the Anti-Emo Army!" Då sa hon: "Va taskigt!"
Hon frågade vad emo's hade gjort oss, vi svarade att vi tycker dom är löjliga som lipar över allt, bland annat.

Då kom alla de orden, hon sa "håll käften" och en massa såna ord, jag sa ofc tillbax sånt men jag stör mig som in i helvete på henne, och hon är inte speciellt "ord-fyndig" heller. Hon kom med "Nazist" åt mig, har inga nazistiska åsikter alls.

Och nu känner jag bara... liksom AHHH nu har det gått för långt, jävla äckel emo! :p

Så, jag vill göra något listigt mot henne. Jag vill att hon liksom ska bryta ihop och börja gråta eller dylikt! :)

Tack på förhand.

Skulle du pallat henne?

120 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

72 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 72 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..