Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Slogs med en :S

Postat av ASIWYFA den 17 December 2007, 23:51
17 kommentarer · 61 träffar
hejhej frabite, nu är jag fan lite orolig för jag slog en kille ganska rejält tror jag. Visst, jag har ****SLAGITS***** förut men detta var anorlunda.

Allt började med min irl kompis som spelar i ett band vid namn Breakdown. Breakdown är ett rock band, spelar samma typ av låtar som Guns n roses... Men det var ett gäng rappar killar som hatade breakdown bara för att dom inte gillade deras musikstil och för att dom kommer vidare i tävlingar men inte dom :s, så dom har muckat med breakdown länge nu och det var ett slagsmål för någon månad sedan mellan breakdown och rapparna, självklart hjälpte jag mina polare i breakdown osv.. rapparna stack när dom såg att vi var ganska många för att möta dom, men det är inte det..

Igår kväll så sa 2 av rapparna att dom skulle komma o misshandla min polare som är gitarrist i bandet. Min polare erkände att han var lite närvös så han ringde mig och berättade allt, han sa att vi skulle mötas utanför våran skola så jag kunde hjälpa honom _om_ dom skulle komma, tog med mig en tändare för bättre slag om dom skulle komma. (Ni som inte vet det kan det vara bra att ha någonting hårt i sin knytnäve om man ska slå någon, blir hårdare, fastare slag)

Så jag gick till skolan.. när jag är cirka 100meter bort ser jag min polare stå och prata med 2perssoner, när jag kommer närmare ser jag att det är dom 2 rapparna som muckade med min kompis, ser att en av dom slår min polare så ökar takten och ger ett slag mitt över näsbenet på killen som slog, han bara fall ihopp och började skaka :s, den andra killen sprang där ifrån och lämnade sin kompis.. blev fett skrajj och letade igenom rapparens jacka för att hitta hans mobil vilket jag gjorde, ringde 112 och sedan sprang därifrån med min polare..

var detta rätt? vetifan hur rapparen mår nu :s

vad tkr ni om rappare? ska jag spöa fler? eller ska jag säga förlåt till han, kanske är död men :S:S:S

Serr1?

42 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..