Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet problem!!

Postat av Reelox den 17 December 2007, 17:03
1 kommentarer · 56 träffar
Nu är det så här. Att jag har en bror som jag brukar spela DoTA med. Men det finns ett litet problem. Han blir disconnected varje match, vi får alltid börja om och till slut orkar vi inte mer, så vi slutar....

Jag fattar inte vad det är som gör att han blir dc..vi har testat alla möjliga maps...och det händer samma sak när vi spelar hos nån annan, så det har inte med internetet att göra...det måste vara fel på nån inställning.
Det verkar som om han blir disconnected nån liten nano sekund varje timme...det räcker tydligen för att vi måste avsluta spelet.
Samma sak händer när han spelar Wow, och andra internetbaserade spel..

Jag undrar då:
Finns det nåt sätt så vi kan slippa avsluta spelet? Eller kan man fixa internet inställningarna på datorn så vi slipper börja om hela tiden?

(Ja, jag har testat med båda trådlöst och sladd...och det är inte fel på routern..min bärbara funkar perfekt)

Skulle vara tacksam om jag fick några tips!

Stavfel bjuder jag på :D
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..