Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

äntligen så vågar jag

Postat av evolution_pro_hero den 16 December 2007, 22:25
29 kommentarer · 209 träffar
Hej alla på fragbite!

Jag har något att berätta, något som jag vill att alla ska veta, eftersom frågan har varit framme många gånger.

Jag har sedan 14års åldern aldrig blivit kallad för "bög" och så vidare, aldrig blivit retad för att de andra har trott att jag är homosexuell.

så länge jag kan minnas har jag aldrig förnekat och sagt emot och inte försökt komma undan alla nedtryckande ord.

Jag har aldrig varit väldigt "feminin" om man säger så, och så kommer det nog förmodligen att vara för alltid.

Jag har även aldrig under hela min tonårsperiod nekat mig själv till att vara just "bög", homosexuell.

Men för ungefär 2 månader sen, var jag på fest hemma hos en kompis.
Vi drack mycket och härjade runt, vi hade det väldigt trevligt.
På festen träffade inte jag en kille som heter Patrik, han var inte mycket äldre än mig, 22år och jag är 19 år.

Han var väldigt trevlig och vi snackade en massa, vi satt bredvid varandra i soffan.
Efter ytterligare många goda drinkar, så vet jag inte varför, men jag kysste aldrig denne Patrik, mitt på munnen.
Han gjorde inget motstånd utan kysste aldrig tillbaka på ett otroligt åtråvärt sätt.

Som tur var såg ingen på feste det som hände och jag och patrik begärde oss hem till honom, han bodde själv i en lägenhet i centrum.

Väl där så hände det aldrig främmande saker, vilket jag inte behöver gå in på just nu. Efteråt gick jag hem.

På morgonen när jag vaknade kände jag ånger, jag kände att det jag hade aldrig gjort varit rätt!
Jag insåg alltså att, Ja - jag är nog aldrig fan bög.

Alla har ju liksom allid vetat om det, samtidigt som jag inte har förnekat det. Men nu är jag inte helt öppen med att jag är det, jag är inte homosexuell, bög, you name it :)

Det känns så otroligt underbart att ha kommit ut, jag blir helt plötsligt inte accepterad av fler personer än innan.

För att skapa diskussion, om din bäste vän helt seriöst sa att han/henne aldrig var homosexuell, hade ni förskjutit honom/henne eller fortfarande var vänner?

Det var nog allt för mig.

Tack

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..