Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min flickvän, vad ska jag göra?

Postat av MODSKI den 16 December 2007, 21:21
327 kommentarer · 4 014 träffar
Hej Fragbite.

Det är såhär att jag inte vet vad jag ska göra.

Jag har vart tillsammans med min flickvän i 8månader nu, allt har gått hur bra som helst och jag älskar henne över allt annat.

Själva grejen är att hon har börjat blivit äcklig eller hur jag ska beskriva det och jag tycker inte det är speciellt roligt eller upphetsande.

I början av vårt förhållande så var hon otroligt gullig och snäll, och jättefin. Men sen ungefär 3 månader tillbaka har hon slutat göra sig fin och så, hon kan komma på morgonen när vi ska äta frukost och lägga av värsta brakskiten och ba "ööhöhöhöhö"

Då säger jag väll ungefär något som "fan vad vidrig du är" och skrattar lite.
Fast innerst inne blir jag grymt äcklad av hennes beteende, samma sak när hon ska gå på toa, vi kan ligga och titta på film och helt plötsligt säger hon, shit jag skiter ner mig, måste på toa.

Då ligger jag liksom kvar där och är äcklad av hennes beteende.

Vad ska jag göra åt detta? Ska jag ta ett snack med henne? Och liksom förklara hur jag upplever det hon gör?

Hon använder dessutom typ aldrig några fina trosor eller sminkar sig längre, hon brukar ta mina kallingar och ha på sig, och så sitter hon vid datorn och pruttar och är svinjobbig.

Jag menar jag älskar henne ju, men jag är trött på hennes vidriga uppförande, ibland blir jag så äcklad att jag nästan spyr, hon kan fisa under täcket och typ vädra det. sen garvar hon sådär äckligt efteråt.

Sen när jag blir arg för hon gör så, då blir hon så liten och gullig igen och ba ååh älskling jag skojade ju, och pussas massor.

Hjälp mig! Har ni varit med om något liknande så berätta gärna.

Vad tycker ni om sånthär?

stavfel bjuder jag på.
Föregående tråd
Nästa tråd

327 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 327 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..