Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

r60.org

Postat av Transan den 15 December 2007, 14:34
17 kommentarer · 37 träffar
Hej har haft en diskussion med admin savve på r60.org ang min son som e 6år och hans polare som e 7år gällande deras spel på r60, Vet ej om jag tycker detta e bra svar men ni kanske kan ge mig lite vinklingar på detta?

Transan : Varför har han blivit nekad att joina r60??? Detta är min son???

savve:När en medlem nekas medlemsskap skickas automatiskt ett epost meddelande ut till den angivna adressen med en förklaring. Håller man inte med om vad som står i mailet så skriver man i supporten och förklarar varförannars så ändrar man och ansöker igen.

savve: Din sons ansökan ligger för behandling, uppgifterna måste konfimeras ytteligare så detta kan ta upp till några dagar. Efter uppgifterna har behandlats kommer nytt mail skickas med hur det gått.

Nekas den fortfarande och du/ni anser detta inte är korrekt tveka inte att kontakta oss igen

Transan: Din medlemsansökan till VISSO Spelförening och R60.org har nekats! Gå in under "Inställningar" och gå igenom dina uppgifter. Skicka sedan en ny ansökan för att få dina uppgifter behandlade igen. Om uppgifterna nekats trots att de är korrekta kan du kontakta supporten på webbsidan. Ta med all relevant information om ditt konto och vad det gäller! Dessa uppgifter måste finnas med för att vi ska kunna hjälpa dig:- Ditt användarnamn- Vilka uppgifter som har blivit nekade MVHR60.org och VISSO Spelförening

Detta va svaret jag fick i dag??

Jag hajjar nada??

savve: Innan jag bannar både dig och din son från sidan, snälla förklara ert förhållande och hur denna registrering gått till. Varför vill din son på 5 år spela på R60.org? Det är något som inte riktigt stämmer

Vänligen

Savve

Han fyller 6 år och vi e några i clanen som tänkte att grabbarna skall starta en chb junior clan, o vad e problemet me det kan du svara på det???

Och varför hot om att banna mig och min son??

kan du svara på det?

vänligen Robban

Och vårat förhållande är att jag e Pappa och han e mitt barn eller ett av mina barn!!!

Transan:

Efter detta har jag inte hört något.

Tyckte det skulle vara lite kul för min grabb o polarns grabb att lira lite cs o bli nya Hetton :-)

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..