Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Packad på luciatåget?

Postat av deadroot den 14 December 2007, 00:15
94 kommentarer · 165 träffar
Jag tänkte bara dela med mig av denna - för oss - udda händelse som tog plats igårnatt samt idag:

Det hela började med att min kompis ringde mig när jag satt och slökollade på 'City of God' igårkväll, klockan 23:30 ungefär.

Och han ställde en fråga som jag aldrig trodde att jag skulle få en ONSDAGKVÄLL; "Vill du kröka?"

Eftersom jag va ganska nere (tjejproblem), så tackade jag ja, haha.

Vi möttes upp en hel timme senare, 00:30, och åkte sedan till vår andra kompis som bor i närheten. Där satt det redan 8 personer och chillade. Vi var där halva natten ungefär då vi bestämde oss för att gå och hälsa på vår andra kompis som bor kanske 800 meter därifrån.

Väl där började vi banka på hans ruta, och tror ni inte att den pajade eller? Haha, fyfan.

Först började vi gå därifrån, men efter ett par steg småjoggade vi iväg.

Vi var redan nu aspackade. Nästa mål var hem till "BERT" (en av oss 4 killarna, vi kan kalla honom det), där vi tog det väldigt lugnt till klockan 6:05, då började efter/förkröket!

Senare tog vi 7:05-bussen till skolan, och värmde upp de fina luciastämmorna redan på bussen, längst bak såklart som vilken alkis som helst.

En av oss (STIG) satt och försökte pissa i en ölburk men missade och träffade golvet, FYFAN STIG! :@ Kan även tillägga att pisset från hans starka stråle rann nedför golvet och ända till dörren längst bak (dvs att det rann förbi/under vanligt folk som satt på morgonbussen).

Väl framme i skolan blev jag först utkörd för att jag hade en öl, så jag hann aldrig se mina 3 kompisars fina lucia. Men det finns en video längre ned, och där står BERT i kortkjol och BH och tappar en öl framför ögonen på rektorn.

Sen när man kom hem igen (runt 12) sov man till 23:30. Sjukt..

Och om ett par timmar är det skola igen!

God Jul på er.

–––––––––––-

Videon: http://tungelsta.blogg.se/1197 566630_vad_r_lucia_utan_alko.h tml

Dessvärre trodde min kära redigerare att jag inte var med, så jag hamnade inte i videon :( Som sagt, blev ju utkörd från deras skola.

Någonsin varit full i skolan?

231 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

94 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 94 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..