Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Äntligen hemma, hos mig!

Postat av Mazty.goesW1LD den 11 December 2007, 21:47
54 kommentarer · 403 träffar
Hallu Fragbite!
Tänkte dela med mig av det som hände mig förra veckan!

Det var så att min moder hade "anmält" oss till Äntligen hemma, och vi ville bygga ut en veranda (att de skulle bygga den då, martin timell). Två månader senare får mamma ett samtal om att vi skulle vara med i Äntligen hemma, och att de skulle bygga ut vårat hus med en veranda. De kom på Tisdagen 4/12, med bilar och film team (jag fick vara hemma från skolan denna dagen :D), och de frågade vart och hur. Blablabla, på torsdagen var de färdiga (vi hade flyttat in hos mammas kompis under dessa 2-3 dagarna). Vi går spänt dit för att kolla resultatet, men det var INTE ALLS som vi hade tänkt oss! Det var skit fult imo, och min moder och fader höll med! Detta vågade vi såklart inte säga direkt ut, utan sade det ganska diskret. De fattade inte var vi menade, så här sitter vi nu och smuttar på mjölken och tittar ut på den otroligt fula verandan...

Wellwell nuff said, fram till diskussionen! Har du/din familj någongång blivit missnöjd med ett resultat men inte vågat erkänna det? Tror ni att det skulle få ovanade konsekvenser? Ordet är Fragbites!

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..