1
K1
Postat av Spree den 18 Augusti 2004, 00:50
108 kommentarer · 266 träffar
Hejsan jag är en 21 årig kille som sedan länge hållt på med Kampsporter av olika slag, började väl när jag var runt 9 år eftersom min pappa även konstant utövat det, började lätt med Judo, gick över efter 1 år till Ju Jitsu där jag stanna ett tag ca 3 år, när ja va 14 provade jag på lite kickboxning under 1 år och fortsatte med Karate, karaten tilltala mig väldigt mkt o fortsatte med det under 4 år, när ja fyllde 19 så började ja dock med Shootfighting och tränar oxå samtidigt Kickboxning, har gjort det nu sen dess och nu efter alla år har jag bra kontakt med vissa av tränarna mm. har vunnit en del priser här i Sverige på mindre Tävlingar, men så i förrgår så ringde en av mina gamla tränare från när jag höll på med Karaten och undrade om jag va intresserad av K1 nästa år då han ska finnas till hands där, han höll mkt på med arrangemang och kampsportstävlingar när han tränade mig o han har haft bra kontakt med mig sen min tid inom karaten, och han ska nu åka dit som sagt men jag får betala biljetten själv, men han har en plats åt mig om jag nu är intresserad, o de finns ju inte så många Svenska deltagare i K1, ett antal bara. Men nu är det så att jag undrar om jag vågar gå? Jag menar jag har ju inte lust att ställa mig mot Bob sapp fastän att jag är väldigt säker på att jag kmr nå långt eftersom jag ägnat mig åt kampsport hela livet så skrämmer mig det lite, tränar väldgit mycket, ett 4 timmars pass om dagen 5 dagar i veckan, styrketräning m.m vill säga, sen tränar jag även shootfighting och kickboxningen som sagt, men vet ändå inte hur jag ska göra, vill ha lite åsikter mm för jag känner mig lite illa till mods...