1
Ateistiska propagandan som vi prackas på
Postat av Fick en Snilleblixt den 7 December 2007, 19:24
398 kommentarer · 365 träffar
.
ATEISTISK PROPAGANDA...
Har ni tänkt på all den grova ateistiska, materialistiska PROPAGANDAN vi ständigt PRACKAS PÅ och påverkas av i samhället, via massmedier, skolor, föräldrar och vänner...
1) Universum påstås ha trollats fram av sig själv (utan ens en trollkarl), från tomma intet, efter en uppdiktad hokuspokus-explosion...
2) Livet påstås ha poppat fram från döda kemikalier...
3) Människan påstås ha flummat fram från de osaliga apdjuren...
4) Jaget påstås vara geléklumpen i skallen...
5) Gud och själen påstås vara påhittat...
6) Livet påstås ta slut efter den fysiska döden...
Snacka om SJUKT VRICKADE ologiska hokuspokus-teorier...
Ateistisk PROPAGANDA som många tyvärr helt okritiskt har svalt med både hull och hår...
Hur vore det om vi började TÄNKA mer SJÄLVSTÄNDIGT, och inte gick på alla myter och amsagor som vi ständigt prackas på av etablissemangets gudlösa herrar...
DOKUMENTÄREN om den odödliga anden AMBRES som gick på SVT i förra veckan kan hjälpa oss att bli upplysta kring själens odödlighet; se här hela dokumentären online:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslin k.jsp?d=75237
Må frid, lycka och Gudskärlek råda och äga er, önskar jag er av hela mitt hjärta, själens boning......
Aum, Om tat sat
Eder tillgivne,
Fick en Snilleblixt
.
ATEISTISK PROPAGANDA...
Har ni tänkt på all den grova ateistiska, materialistiska PROPAGANDAN vi ständigt PRACKAS PÅ och påverkas av i samhället, via massmedier, skolor, föräldrar och vänner...
1) Universum påstås ha trollats fram av sig själv (utan ens en trollkarl), från tomma intet, efter en uppdiktad hokuspokus-explosion...
2) Livet påstås ha poppat fram från döda kemikalier...
3) Människan påstås ha flummat fram från de osaliga apdjuren...
4) Jaget påstås vara geléklumpen i skallen...
5) Gud och själen påstås vara påhittat...
6) Livet påstås ta slut efter den fysiska döden...
Snacka om SJUKT VRICKADE ologiska hokuspokus-teorier...
Ateistisk PROPAGANDA som många tyvärr helt okritiskt har svalt med både hull och hår...
Hur vore det om vi började TÄNKA mer SJÄLVSTÄNDIGT, och inte gick på alla myter och amsagor som vi ständigt prackas på av etablissemangets gudlösa herrar...
DOKUMENTÄREN om den odödliga anden AMBRES som gick på SVT i förra veckan kan hjälpa oss att bli upplysta kring själens odödlighet; se här hela dokumentären online:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslin k.jsp?d=75237
Må frid, lycka och Gudskärlek råda och äga er, önskar jag er av hela mitt hjärta, själens boning......
Aum, Om tat sat
Eder tillgivne,
Fick en Snilleblixt
.
Har du påverkats av ateistisk propaganda?
161 personer har röstat