1
Olikheter!
Postat av Highness! den 6 December 2007, 16:48
15 kommentarer · 48 träffar
Tjena!
Nu är det såhär att jag vill hedra mänsklighetens alla olikheter.
Lyssna här, Du kanske är aikare, jag är Djurgårdare.
Du kanske lyssnar på hårdrock, rock, dansbandsmusik, opera, klassiskt, eller ballader medans jag lyssnar på hiphop!
Du kanske är moderat medans jag är socialdemokrat.
Alla är vi olika, men ändå är vi människor och tillhör samma art av varelse! :D
Kan vi inte bara hedra mänskligheten, genom att respektera varandras olikheter, och sedan säga "Men jag gillar dig ändå, det är okey att tycka olika"
Ibland känns det som om man måste tycka, tänka och tro precis som alla andra för att kunna bli respekterad.
Jag vill inte tro att det är så, och jag har en känsla utav att ni både vill och tycker samma sak som jag.
Om ni inte tycker som jag, får ni hemskt gärna förklara er!:)
Jag personligen blir faschinerad utav detta fenomen att vi alla är olika, men ändå så lika! :D
Härligt att du läste, och God Jul på dig!:D
Nu är det såhär att jag vill hedra mänsklighetens alla olikheter.
Lyssna här, Du kanske är aikare, jag är Djurgårdare.
Du kanske lyssnar på hårdrock, rock, dansbandsmusik, opera, klassiskt, eller ballader medans jag lyssnar på hiphop!
Du kanske är moderat medans jag är socialdemokrat.
Alla är vi olika, men ändå är vi människor och tillhör samma art av varelse! :D
Kan vi inte bara hedra mänskligheten, genom att respektera varandras olikheter, och sedan säga "Men jag gillar dig ändå, det är okey att tycka olika"
Ibland känns det som om man måste tycka, tänka och tro precis som alla andra för att kunna bli respekterad.
Jag vill inte tro att det är så, och jag har en känsla utav att ni både vill och tycker samma sak som jag.
Om ni inte tycker som jag, får ni hemskt gärna förklara er!:)
Jag personligen blir faschinerad utav detta fenomen att vi alla är olika, men ändå så lika! :D
Härligt att du läste, och God Jul på dig!:D
Är det bra att alla tänker olika?
24 personer har röstat