Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Call of duty 4

Postat av DotAd den 6 December 2007, 03:21
16 kommentarer · 41 träffar
Hej nu är det så här att jag har spelat cod4 multiplayer sen det kom ut och spelat i princip varje dag. Nu när jag skulle logga in iförrförrgår så skulle jag refresha serverlistan och fick upp runt 5-6 servrar på Gametype "All" och Source "Internet" har inte ändrat nått i "Filter Servers" eller nån annanstans. Nu idag skulle jag spela lite och refesha listan nu helt plötsligt kommer det inte upp en enda server och jag möts av en blinkande text som det står

"Waiting for response from MasterServer" jaha tänkte jag o fråga om min vän kunde logga in ja det gick utmärkt för han men inte för mig. Nu till frågan har ni haft liknande problem? eller kanske har det nu? Nån som vet hur man fixar så det blir som normalt igen ?

Och nej det är inte pga att mitt internet inte funkar för då skulle jag inte kunna skriva här, & inte att eras masterserver är nere för min vän kunde ju logga in. Det har varit såhär i 2 dagar nu så det är inte nått "day problem"

Jag har även sökt på goggle och i fragbite sök motor men inte hittat svaret.

Btw om man installerar om spelet kmr då min rank försvinna? är rank 45 nu och har kämpat för att nå det så vill inte direkt börja om från ruta 1. Inte heller funkar det att skriva "connect [ip]" då blir det server timed out fast själva servern är online.

Efter 20 minuters väntande på att masterserver ska responda så står det "Getting info from "10721" servers" Sen händer inget mer kmr inte upp några serverar eller nått väntat i 10-20 minuter nu på det men händer inget!

// MVH Luderlasse

Har du samma problem eller haft detta problem?

4 personer har röstat

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..