Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

eBay scammad?

Postat av ela re! den 6 December 2007, 00:35
18 kommentarer · 190 träffar
Halo,

Den 24: e november köpte jag en Iphone eller det var iaf vad jag trodde att jag gjorde. Det har nu gått nästan två veckor och jag har fortfarande inte fått någon telefon. Eftersom det var 10 dagar sen, har jag idag kunnat anmäla den här användaren på ebay och paypal så det känns någorlunda bättre nu.

Jag vill bara säga att jag valde en säljare som hade bra/hög feedback, den här personen hade 215 varav typ 1 eller 2 var negativa. Så det kändes säkert. Men nu i efterhand så har jag gjort världens tabbe. Jag kan även se 2 andra blivit lurade nu i användarens feedback.

Jag har aldrig tidigare stött på problem på eBay det här var första gången, det finns ju alltid en risk med att bara föra över pengar sådär på förhand men det är väll det enda sättet man kan göra affärer på via internet.

Tillägga kan jag ju säga att användaren är verifierad på paypal så jag antar att jag har någon form av säkerhet (?)

Jag undrar bara om någon av er stött på problem på ebay och hur har utfallet blivit har ni fått tillbaka pengarna, eller är man körd?

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..