Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag måste gå och bikta mig

Postat av earfist den 5 December 2007, 12:00
27 kommentarer · 59 träffar
Känner att jag måste bikta mig. Igår när jag var på väg hem från träningen cyklade jag förbi en pensionär. Bara några sekunder efter att jag passerat henne såg jag en liten sedel-rulle på gångvägen. Med tanke på att jag nyss fått nytt jobb och inte får lön på ett bra tag (och även är barskrapad) kände jag att jag var tvungen att KOLLA hur mycket det var innan jag hojjtade på den förbipasserande. Så jag stannade och plockade upp sedlarna vilka visade sig vara två st hundralappar. Rätt blöta var dom också(det hade regnat ute) vilket kan betyda att dom INTE tillhörde pensionären, inte sant? Med min krassa ekonomi i åtanke bestämde jag mig för att inte hojjta på åldringen och stoppade istället pengarna i fickan.

Vem vet, hennes ekonomi kanske var lika kass som min vilket hade kunnat få henne att utnyttja denne stilige unge herres godtrohet, inte sant?

Vad hade ni gjort i mina skor?
Har ni gjort något liknande på senaste tiden?
Någon annan som biktat sig innan som vet om det bara är att gå till prästen när det är dags för biktning?
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..