Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Malmö Festivalen!

Postat av Risby den 17 Augusti 2004, 10:47
94 kommentarer · 229 träffar
Ni som har haft turen att besöka Malmö Festivalen, vilka artister har ni sett och vad för mat har ni provat? Kanske något annat som testat eller sett?

Själv har jag sett Petter & Infinite Mass m.fl. Ikväll ska jag se Snook, Teddybears Sthlm och sen vad som e kvar av M.B.M.A. Har inte hunnit testa så mycket mat förutom en Chorizo, en argentinsk korv med Carrabian-sås, och en chilensk hamburgare.

Såg för övrigt 50 cent & G-Unit där AP och Timbuktu med Damn! uppträdde som förband, Honestly & Prominent var också där men dem é skit. Var där vid 17:00, G Unit kom ut på scen strax innan 21:00, och man stod upp hela tiden för man ville inte ge bort sina fina platsen nära scenen. Men vilket drag det var när dem ägde mölleplatsen – "Chill at the Mill". Inte en enda jävel stod still, från första till sista låten. Sen att 50 strippa o stod i bara kallingar och strumpor är en helt annan grejj jag inte vill gå in på nu :)

Uppdaterat: Såg bara Mr Cool & 1990nånting med Snook :/ Sen Teddybears sthlm hade rätt stor publik men hann inte se hela, stack till Bastionen och såg på MBMA, där kan jag säga det var fett röjj, inte lika mkt som på 50cent och inte en bråkdel mycket folk – fast vad kan man säga, mer dedikerad publik?
Föregående tråd

94 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 94 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..