Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bästa sexlåtarna?

Postat av erkan den 17 Augusti 2004, 03:04
590 kommentarer · 3 316 träffar
HalååÅj! Ganska lustigt nyss ringde min underbara flikkvän och väckte mig halv 3 på natten bara för att säga "Erik ( mitt namn ) vi måste bara ha sex till "Time of my life" Låten från dirty dancing. O ja ba nyvaken o allt visst.

Så ge tips till dom ultimata samlags låtarna :) själv säger jag bara att cecilia lind med cornelis är en ganska sköööÖÖöön ;P

:edit: man ska inte rabla upp 6, eller om man känner för det. Bara nån eller några bra ;)

En del schysta förslag måste jag säga :)

Jag menade alltså dom bästa _LÅTARNA_ att ha samlag/sex till :) så nu vet alla. Ursäkta min oklarhet men det var sent och jag var trött.

#116 #126 min tjej är en musik tönt :)

Inte så noga räknat, men vår käre goe ( nu mera avlidne ) smör röst Berry White ligger etta och sen tkr jag många tipsar om Coldplay. Tell me if i wrong

#164 me know what u talking abaout :P men tror inte det har nån otrolig efekt faktiskt :)

#117 :DDD

#171 NAJS SOM ATTAN!!!!!11 Även om jag inte håller med om alla så är det helt ok

590 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 590 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..