Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

internet(?) problem

Postat av tobbeh-______- den 1 December 2007, 18:06
2 kommentarer · 123 träffar
Hejsan fragbite, allt började den dagen jag äntligen skulle få spela det efterlängtade CoD 4 och när jag skulle uppdatera punkbuster så kommer det upp, "Could'nt connect to host".
jahapp tänker jag och ser att viruskyddet behöver en uppdatering, ska connecta till deras server och tanka ner senaste uppdateringen, och vad händer.
Jo det står att den inte kan ansluta, "Check you internet connection" kommer inte ihåg exakt på pricken vad det stod men något i den stilen..
jaja, morgonen därpå när jag skulle lira lite cs så får jag samma problem, "It seems like your not connected to the internet, check you internet connection"
som om jag inte var ansluten till internet?

Men det roliga är att jag kan vara inne på msn/ventrilo/explorer/mozilla, men inte steam osv(?) där jag får felmeddelande om att jag inte är ansluten till internet, detta är riktigt irriterande vill gärna kunna spela mina spel :>

någon som har en vettig förklaring eller/och kan lösa mitt problem? Hjälp uppskattas.

tacksam för svar
Föregående tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..