Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Familjebråk - Delicatobollar

Postat av Pajaro den 28 November 2007, 15:15
221 kommentarer · 297 träffar
Morsan köper väldigt ofta fika hem till huset. Det inträffar oftast att hon köper en vanlig förpackning med delicatobollar.

Den förpackningen innehåller 6st krämiga chokladbollar med kokos på, allt detta har en vikt på 350g antar jag eftersom det står så textat på förpackningen.

Det är ju otroligt gott att äta dessa delicatobollar, men de finns även en tråkig saken med det hela.

Vi är 5st i familjen och jag är det äldsta barnet och måste då ta hänsyn till de yngre säger mina föräldrar.

För när alla vi har tagit en varsin så blir det 1 delicatoboll kvar som min feta lillebror får äran att äta, bara för att det inte ska uppstå något bråk.

Jag har själv besökt ICA Kvantum men här finns det inga förpackningar som innehåller 5st delicatobollar, hur ser det ut på era affärer i din Stad ?
Föregående tråd
Nästa tråd

221 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 221 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..