Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

IG för kommentaren =/

Postat av kNL' den 26 November 2007, 22:33
40 kommentarer · 43 träffar
Tjena flickor, tänkte dela med mig av en händelse som inträffade runt 11:00 imorse..

Biologiprov, kapitlet sexualkunskap. Jag hade laddat för detta prov länge då jag vet att det är mitt starka ämne, kanske inte biologi men sexualkunskapen.. Eftersom jag visat på lektionerna att jag kan allt som har med ämnet att göra, 6skydd, menscykeln, mannen&kvinnans könsorgan, sjukdommar m.m så var det givetvis ett stort bråk i korridoren inann lektionen om vem som skulle få sitta bredvid mig. Eftersom jag inte alltid är det flitigaste fåret i hagen så drar jag mig inte för att viska lite stödord till polarna och få tillbaka.

Jag behövde ju dock inte denna hjälp idag så jag skulle blåsa snubben som fick sitta bredvid mig. Han köpte platsen av mig för 20:- och ett gäng bullar på ungdomsgården.

När vi väl sitter där och alla igbarnen dragit sina obligatoriska skämt som "Får man poäng om man skriver sitt namn?" och dylikt så fick vi starta. - Det tog inte lång tid förns jag hörde snubben bredvid mig viska; ey, markus vafan heter tjejens fitta?

Då hände det, snällthomas (läraren alltså) kollar upp och har hört frågan. Jag log tillbaka och sa: men du axel, sätt dig på dicken och skäms.

Belåten över hans snopna ansikte skrattade jag mig harmynt, sen kände jag en hand på axeln och fick mitt papper kidnappat.
Snällthomas ritade långsamt ett stort kryss över hela första sidan och gjorde detsamma för den andra snubben.

Helt jävla fly förbannad flyger jag ut ur klassrumet, hämtar mina saker i skåpet och sticker hem. Jag orkade inte ens förklara, ska försöka imorn då vi har polka/shottis på idrotten med snällthomas.

Dela med er nu, har något liknande hänt er?
Och hur reagerade ni ifall ni åkte dit, skriv av er..

btw, shit vad långt det blev.

Vems fel var det?

179 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..