1
Tar albaner det på riktigt? :S
Postat av teaR af kumla den 25 November 2007, 20:22
121 kommentarer · 338 träffar
Tjabba fragbite, jag började spela pimpland idag ( det är fattigt ) så jag blev resp 7 och dödade en kille som heter durim IRL (alban) så han sa typ att han skulle döda mig i skolan m.m. sen sa han till sin vän florent (alban) som går i 9an. (JaG går i 8an) att han skulle döda mig och min kompis fr0zzah på pimpland. Då sa vi, attackera så får du se vem som kmr vara död 24/7. Han bara jag ska skicka maffioz och albanoz på dej (dom är bröder maf.. & alb) jag känner ju albanoz för han är min kompis, vi går till och med i samma klass. sen sa han ööh maffioz pippa sönder dej. Sen började vi snacka typ att döda och skit. Sen sa han Florent "jag ska slå er på riktigt".
Wtf? Vi kan ju polis anmäla honom! Men asså liksom, albaner tar nog spel för serri!! :S
Har ni oxå spelat typ nåt sånt hemsido spel lr nåt spel där man kan döda? Dödade ni nån alban då? Sa han då att han skulle slå ner dig? Asså liksom.. vf tar dom spel så serri?
Palla, lägg ner era myt kommentarer :S Detta hände faktist idag:S
Ni kan pma fr0zzah om ni inte tror mig. asså jag lovar. så lägg ner myt kommentarerna!
Edit; Han våga inte ens gå på mig. Men vill endå höra vad ni tkr om deras uppförande och det! Säger bara en gång till, MYT KOMMENTS VILL JAG INTE SE!
Wtf? Vi kan ju polis anmäla honom! Men asså liksom, albaner tar nog spel för serri!! :S
Har ni oxå spelat typ nåt sånt hemsido spel lr nåt spel där man kan döda? Dödade ni nån alban då? Sa han då att han skulle slå ner dig? Asså liksom.. vf tar dom spel så serri?
Palla, lägg ner era myt kommentarer :S Detta hände faktist idag:S
Ni kan pma fr0zzah om ni inte tror mig. asså jag lovar. så lägg ner myt kommentarerna!
Edit; Han våga inte ens gå på mig. Men vill endå höra vad ni tkr om deras uppförande och det! Säger bara en gång till, MYT KOMMENTS VILL JAG INTE SE!
Tar dom allt seriöst?
177 personer har röstat