Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur ska jag få tjejer att gilla mig?

Postat av wONKEY den 25 November 2007, 19:44
195 kommentarer · 216 träffar
Asså jag är väl inte tönten i klassen, men inte den koola heller om man säger så!

Jag snacka med en ganska cool snubbe i min parallel klass typ och han sa att jag måste klä mig bättre och spendera mer pengar, är det sant?

Nu har jag övertalat mamma att köpa ett par pradaskor (alla (alla 89grabbar i vår skola har det). Ska jag även köpa typ en kofta eller? Många har gucci bälten också och jag vet att dem är äkta, men frågan är vågar man chans på ett fejk eller tror ni att dem kommer märka?

Vidare så brukar "innegänget" hänga en del på Laroy, är det svårt att komma in där? En annan kompis säger också att om man inte spenderar minst 2500 i baren blir man utslängd (!)
Det kan jag nog fråga pappa om men tror bara det kan bli max 1-2 gånger i månaden.

Finns det inga enklare sätt? Hur blir man kung på krogen i Stockholm egentligen? Faller brudar verkligen för "skumpaboysen" ?
Föregående tråd
Nästa tråd

195 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 195 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..