1
Switch plats on pungkulor?
Postat av SteelarN~~~ den 25 November 2007, 13:03
37 kommentarer · 2 666 träffar
tjena fb =)
nu ere såhär att jag satt och funderade på om man kan byta plats på sina pungkulor.. jag testade flera gånger men får bara den ena kulan över den andra och då göre svin ont sen glider den tillbaka igen.
min polare sa att de berodde på att pungkulorna sitter fast i små trådar i pungen! stämmer det?
jag har alltid trott att dom skvalpar runt i nått sorts grumligt vatten i pungen.. liksom att dom flyter runt.
men enligt mina polare sitter dom iallafall fast i trådar och varje gång en tråd brister blir man 1 % mer steril..:S så nu till saken!
kan jag ha blivit steril?
har nämligen försökt att byta plats på kulorna flera gånger!
behöver svar.
disskutera. kan ni byta plats på kulorna?
prova. (men på egen risk, eftersom att de e beroende framkallande)
den första som klarar det kommer bli famous!
//Gurrwen
nu ere såhär att jag satt och funderade på om man kan byta plats på sina pungkulor.. jag testade flera gånger men får bara den ena kulan över den andra och då göre svin ont sen glider den tillbaka igen.
min polare sa att de berodde på att pungkulorna sitter fast i små trådar i pungen! stämmer det?
jag har alltid trott att dom skvalpar runt i nått sorts grumligt vatten i pungen.. liksom att dom flyter runt.
men enligt mina polare sitter dom iallafall fast i trådar och varje gång en tråd brister blir man 1 % mer steril..:S så nu till saken!
kan jag ha blivit steril?
har nämligen försökt att byta plats på kulorna flera gånger!
behöver svar.
disskutera. kan ni byta plats på kulorna?
prova. (men på egen risk, eftersom att de e beroende framkallande)
den första som klarar det kommer bli famous!
//Gurrwen