Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Musproblem

Postat av Felt den 24 November 2007, 18:42
4 kommentarer · 118 träffar
Haft detta problem en längre tid nu. Ska försöka förklara vad som händer:

Musen jag använder just nu är en logitech g5:a, vilket inte spelar någon roll eftersom jag testat med alla möss jag har men problemet kvarstår.
Iaf det som händer är helt enkelt att musen då och då lägger av. Man hör ljudet i hörlurarna som kommer när du pluggar in en USB enhet, "klingdingding" och sen lägger musen av i ungefär 5 sekunder. Detta problemet är så otroligt jävla frustrerande och jag har absolut ingen aning om vad felet är.

Jag testade använda musen som man fick som original till datorn då, men den e trådlös och askeff, MEN den lägger aldrig av och funkar fint, dock är den sönder nu.

Så asså det jag undrar är om någon har någon aning om vad detta fel är? Jag vill inte köpa ny mus än, eftersom alla mös jag testat här hemma , e det exakt samma fel på, FÖRUTOM original musen.

Hjälp :(
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..