×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har stora problem!

Postat av DROOOOID den 24 November 2007, 18:22
13 kommentarer · 74 träffar
I Fredags (igår) så skulle jag lana med en kompis, vi drog ut och skulle köpa lite cola o skit några timmar innan vi skulle börja lanet hemma hos mej, när vi hade kommit ungefär halv vägs så träffade vi på några av hans gamla polare.

Dom verkade vara helt okej, 4 killar i min ålder (15).

Vi gick på och snackade lite cs och sånt, en tant på ca 65 bast går lite längre fram. Precis när vi passerar henne så går 2 av killarna fram o sparkar henne på ena benet så hon ramlar ihop, tar hennes handväska och fortsätter sparka på henne, jag står där helt jävla chockad, sen ser jag en man på kanske 40 bast springa mot oss och skriker nåt, (typ HALLÅ DÄR) dom börjar springa och av en ren reflex så börjar jag också springa.

Jag och min kompis sticker åt ett håll och dom andra killarna åt ett annat, sen när vi tror att vi skakat av oss honom stnanar vi, min kompis säger att han inte fattade hur dom kunde sparka på henne sådär. Då kommer den där mannen i en polisbil, går ur bilen, springer mot oss med 2 poliser efter sig.

Dom utegick ifrån att det var vi som hade gjort det.

Sen frågade dom om våra nummer osv. Sen tog dom bilder på oss med nån sorts digital kamera och skickade hem oss och så att vi antagligen kommer få prick i registret o socialen kommer rycka in, fick inte ens en channs att förklara.

När vi kom hem så stod min mamma o pappa bredvid min kompis mamma o pappa, dom var helt jävla galna och sa att vi låg risigt till.

Jag försökte förklara att det inte var vi, men dom sa att dom hade pratat med polisen och att mannen som såg oss sa att vi sparkade på tanten.

Nu har jag utegångs förbud LÄNGE och ska till nån jävla rätegång snart :S:S:S:S:S

vafan ska jag göra? mår skit dåligt.

(snälla svara seriöst, orkar inte med nåt larv)

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..