Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp petning på gång!

Postat av Tjej_hatare den 22 November 2007, 23:56
20 kommentarer · 267 träffar
Hjälp, petning på gång!

Hej, jag är i desperat behov av lite tips och råd och jag hoppas att det finns folk här som kan hjälpa mig!

Jag hade inte spelat fotboll på nästan 5 år, mitt självförtroende var sämst, jag hade spelat dator och blivit fet, men jag har ändå alltid älskat fotboll. Det här året har varit det isärklass bästa året i mitt liv. Jag har nästan skrotat datorn, skaffat många nya vänner och tagit kontakt med gamla vänner igen, jag har tränat på gym och blivit slimmad och vältränad och tjejer har kommit in i mitt liv. Kort sagt kan man säga att livet leker.

Jag glömde nämna det viktigaste, jag har fått självförtroende och efter sommarens slut tog jag steget och valde att börja med det bästa som finns i livet, d.v.s. fotboll!

Nu har jag nog sammanlagt spelat i två månader (det har varit uppehåll och sånt emellan) och jag njuter av att spela.

Hur som helst, det var bakgrunden. Anledningen till att jag skrev den var för att jag ville att ni kanske lite bättre skulle kunna sätta er in i problemet. Nevertheless, till problemet!

Nyligen fick vi en ny tränare som ska solla laget och fram till våren ska han ta ut de bästa spelarna. Jag förstår att man i min ålder måste satsa för att bli något eller lägga skorna på hyllan så jag har full förståelse för vad det är den nya tränaren menar. Jag tror verkligen inte att jag har alla egenskaper som krävs för att bli en proffessionell fotbollsspelare men jag vill definitivt fortsätta med den.

Det jag undrar är:

Vad kan jag göra för att höja mig ett snäpp? Jag behöver så mycket råd och tips som möjligt... Borde jag kanske gå ut och träna på mina svagheter? Teknik så som bollteknik och skott-teknik är något jag skulle kunna förbättra.

Som sagt, jag vill ha så mycket råd som möjligt och jag hoppas att jag kan få något användbart att bygga vidare på här ifrån fragbite.

Tack på förhud!

Mvh, tjej_hatare (jag kallas för "tjej" av vännerna och jag är en "hatare" (jag hatar t.ex. gnaget och gnagarfans) och det är alltså ingen särskrivning på tjejhatare).

EDIT:

Klass 1 V. Götaland, vi blir J18.
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..