Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Missförstånd (Y)

Postat av RAWR den 21 November 2007, 19:53
42 kommentarer · 32 träffar
Hejsan.

Igår så var jag inte i skolan, vi hade friluftsdag och jag orkade inte vara där och fjanta mig så jag stannade hemma.
Jag vaknade runt 12tiden, gick upp och lagade nudlar, kollade lite på tv och sprang upp till datorn igen.
Orkade inte spela något så jag lattjade runt på inet och msn,
efter ett tag så loggar min flickvän in och heter: Hur fan kunde du göra såhär mot mig, jävla svin.
Jag frågar henne vad som står på och hon loggar ut dirr,
Jag ringer henne utan att få något svar, jag blir sjukt orolig.
Saken var den att jag helgen innan hade jag varit på fest och cpat som fan och röjt en jävla massa.
Eftersom att alla vet vem jag är här i närheten (sångare i liveindespair.com) så gillar vissa att snacka en massa skit och förstöra för mig.
Iaf, jag ringer runt till mina vänner och kollar om dom vet något om min dagsberättelse men ingen av dom varken vet något eller bryr sig.
Jag kollar upp olika communities hon är med i för svar men neeejdå.
Hela dagen passerar och jag är extremt orolig för att hon ska ringa/komma hem till mig och dumpa mig.
Så loggar hon in igen och jag skriver till henne på dirren.

Det visade sig att det inte alls var mig hon var sur på, det var en klasskamrat som cpat med henne på lektionen och spillt cola på hennes kjol.

Jag kände mig iaf lagom dum när jag fick svaret.
Föregående tråd
Nästa tråd

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..