Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datormus problem

Postat av crawn den 19 November 2007, 23:23
5 kommentarer · 121 träffar
Hej

Jag har en antik logitech mx500 som en gång i tiden hade en svar logo på sig. Jag har ALDRIG och då menar jag ALDRIG tyckt något dåligt om denna mus, FÖRREN nyligen då den börja krångla.

Det är nämligen så att jag har stor kärlek för denna datormus och ifall den är "sönder" (oh no please god no!!), så blir det nog att jag köper en identisk (om de fortfarande säljer den) eller så blir det mx518 eller vad den heter

Till problemet:
Jag spelade in en hjärtkrossande video där ni får se hur musen helt plötsligt slutar fungera och efter man drar ut och in den igen så fungerar den. Det kanske inte låter så farligt, förutom att den gör det 5-6 gånger på en kvart (ibland mera).

http://salmin.egyweb.se/fittmu s.3gp
(videon)

Bra besked: Datorn är paj. Troligen moderkortet som måste bytas ut (gammalt moderkort)

Dåligt besked: musen är paj och måste bytas ut. Hemma reparationer är för svårt för #0 din idiot!

OBS! Ni måste ha ljud för att höra hur "USB porten" reagerar, för förhoppningsvis är det fel på den!
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..