Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Det otäckaste du vet

Postat av MODSKI den 19 November 2007, 19:19
43 kommentarer · 222 träffar
Jag har varit med om något fruktansvärt mina älskade Fragbite vänner ( och fiender )

Det var såhär att förut idag, så blev jag så otroligt sugen på att sticka iväg och simma lite (efter gympasset). Tillsammans med en god vän.

Så jag tränade lite, och efteråt så skulle jag och min kompis dra in och bada. Vi bytte om, och jag inspekterade som vanligt min penis i spegeln innan jag gick in till bassängen.

Jag har alltid gillat doften från ett badhus, det måste vara kloret som blandar sig med allt barn-urin.

Vi simmade några längder och satte oss sedan i bubbelpoolen för att vila våra vackra unga kroppar en stund.
Jag älskar hur vattnet så ofta smeker min hud efter ett hårt pass.

Det var några ungar i bubbelpoolen också, och en mamma som försökte hålla koll på dem alla.

Och den ena ungen skötte sig så dåligt och sprattlade som en jävla idiot i poolen, så mamman tog honom i armen och satte honom på kanten, då drar ungen ner badkallingarna och kissar i vattnet, precis bredvid mig.

HELVETE vilken vidrig unge alltså, mamman blev aldeles utom sig av (vet inte vad jag ska säga) pinsamhet och bad så otroligt mycket om ursäkt, barnet var väll kanske 4-5år

Jag ba "nej det är ingen fara he he"

Men inombords blev jag så förbannad att jag bara ville ta hans lilla ansikte och slå det mot poolkanten så tänderna flög till nangijala.

Efteråt duschade jag ganska länge i duschen kan jag säga!

Har något liknande hänt er?

Vad är det äckligaste ni vet?
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..