Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Aggressivitets tips...

Postat av lonnen den 18 November 2007, 20:32
44 kommentarer · 199 träffar
ni får ursäkta om det kommer med onödiga fakta, vill att ni ska få en helhet av min dag.

Den här söndagen började precis som alla andra söndagar; jag vaknade runt halv 11, gick upp och hämtade frukost och satte mej framför datorn och kollade på en rulle.

senare på dagen kom två av mina systrar som är 27 respektive 29 år hem med sina sambos och sina ungar och åt middag med mej och mina päron. när dom sedan hade åkt, framåt 5 tiden, hade jag blivit hungrig igen, gick ut i tv-rummet för att fråga min mor om vi hade något ätbart hemma. (klart som fan vi hade något ätbart hemma, men menar rester från gårdagen eller liknande) och får se henne sitta och prata i telefon med bruten röst och att hon gråter. jag hejdar mej tvärt och bestämmer mej för att inte fråga om vi hade någon mat hemma eftersom jag plötsligt tappade aptiten.

Efter ett par minuter kunde jag inte hålla min nyfikenhet borta utan var tvungen att fråga vad som hade hänt, vem hon pratade med. fick till svar att hon pratade med min 25-årige bror.. jag blev självklart orolig att det hade hänt nåt men fick inget svar från morsan. märker också att farsan är borta men försöker att ignorera det och hoppas på att det inte är något allvarligt.

ungefär 10 minuter senare kommer min far hem med brorsan hund och säger till mej att jag ska vara hundvakt åt honom de närmaste dagarna och att jag ska gå ut med honom 3 gånger om dagen..jag blir ännu oroligare och börjar känna en tung känsla i magen.

Jag frågar farsan vad det är som har hänt och han säger att Min brors flickvän har tagit deras unge (som är ungefär 5-6 månader) och stuckit. anledning till att hon hade stuckit var att hon hade en kompis som hade fått kontakt med flickvännens familjs andar och dom hade sagt åt henne att min bror skulle vara otrogen mot flickvännen inom ett år. En av mina systrar och min mor åkte direkt bort till honom och är fortfarande där.

jag exploderade inombords.. började gråta av ilska och medlidande när jag tänkte på min bror, han har varit med om mycket tragiskt i sitt liv, men det här tar fan priset. Jag blev så förbannad... och är fortfarande förbannad och det hjälper inte vad jag än gör, kan inte börja slå sönder inredning heller eftersom farsan fortfarande är hemma.

Vill därför ha tips på vad man kan göra för att få ut ilskan.

är det bara jag som inte tror ett jävla skit på den där kompisen? flickvännens familj har krånglat ända sedan min bror och hon vart ihop och det var rätt tydligt att hennes familj inte gillade honom. därför tror jag att familjen har sagt till henne att ljuga ihop något för att få flickvännen ifrån min bror.

För att skapa en diskussion : är det någon här som tror på andar och liknande övernaturliga saker? (förutom Fick en snilleblixt)

Nej, detta är ingen mytartråd. och stavfelen bjuder jag på om ni hittar några.

tror ni på övernaturliga ting såsom andar?

65 personer har röstat

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..