×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejer :(

Postat av slynjavel den 15 November 2007, 15:54
27 kommentarer · 356 träffar
Hej alla fbare. Nu har ja tänkt så det kokar över så ja vänder mig till er smarta g33ks :P

Det är så ja har lite kvinno problem.

Allt börjar med att ja träffade en tjej på krogen som ja har känt sen tidigare Agda (säger vi). Vi pratade hur länge som helst sen gick vi hem till henne. Inget snusk altså bara gick hem och umgicks. Det här var 3 veckor sedan. någon vecka innan det hade ja gjort slut med min dåvarande flickvän. Det var 3 veckor sen ja träffade agda på krogen. Sen dess har vi vart masser av gånger sovit hos varann och så vidare. Gjort snusk en gång:P. den senaste veckan har ja kännt att ja tycker om henne väldigt mycket. Och ja trodde hon gjorde det samma. Men så visade sig att igår skulle hennes ex komma till henne för han mådde dåligt. Hur som helst är hennes ex en fd jobbarkompis till mig. Ja tyckte inte det var så farligt. För ja vet att killen mår dåligt. Och att han kan prata med henne.
Men det är det som är problemet att hon har inte svarat mig på sms och så vidare sen dess. Så ja börjar undra ifall det är dom igen. Hur som helst vet ja som sagt inte vad ja ska göra.

Blir jobbarkompisen arg om det blir vi ?

Tar hon honom ?

ska ja gå tillbax till mitt ex som är jobbigt besatt av mig?


Tro mig ja har vridit ut och in på hjärnan annars skulle ja inte göra en fb-tråd om saken.

Tycker om agda nåt grymmt mycket. inte ofta man träffar en rolig, söt och smart tjej på samma gång:P

Tacksam för svar. Bjuder på stavfel som fan, har inte sovit en blund inatt :)
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..